"S vývojem našich prodejů v květnu a v dosavadním průběhu roku jsme spokojeni, plně odpovídá naší růstové strategii," uvedl člen představenstva společnosti Škoda Jürgen Stackmann. Na celkově klesajícím českém trhu prodala Škoda v květnu 4800 vozů. Nejžádanějšími modely značky Škoda na domácím trhu byly s velkým náskokem Octavia a Fabia.
Prodej českých aut podle Dreithalera vzrostl ale téměř na všech trzích. Vysokých přírůstků dosáhla značka v květnu ve střední a východní Evropě. V Polsku vzrostly prodeje o 16,4 procenta, na Ukrajině o 60,7 procenta. V západní Evropě se Škoda v květnu zlepšila o 18 procent, oproti uplynulému roku vzrostly prodeje na 34.400 vozů. Ve Švýcarsku dosáhla značka s 1600 vozy nového měsíčního prodejního rekordu.
Zpráva převzata z ČTK.