"U podstatné části spotřebitelů to povede minimálně k přemýšlení o tom, co kupují a k tomu, že se budou více zajímat o obaly a více sledovat, které výrobky si dávají do košíku v obchodě," uvedl Jan Veleba.
"Je na nás, tedy zemědělcích a potravinářích, abychom této situace využili," podotkl šéf Agrární komory. Například poměrně rychlé zvýšení zelinářské produkce není v případě růstu poptávky po výpěstcích českých zelinářů podle něj velkým problémem. "Pokud bude poptávka po české zelenině, například českých okurkách, je lehce představitelné, že produkce se začne vracet a zvyšovat," míní Veleba.
Zpráva převzata z ČTK.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
