Podle výzkumu, který společnost provedla mezi svými klienty z výrobní i nevýrobní sféry, komunikaci se zákazníky sice hodnotí 86 % firem, ale pouze 50 % systémově a pravidelně. „Důvodem je zejména to, že zaměstnavatelé postrádají vnitřní zdroje a know-how pro nastavení uceleného systému takového hodnocení,“ říká Jitka Tejnorová, partnerka společnosti DMC management consulting. „Ve způsobech hodnocení zaměstnanců, jejich komunikace se zákazníky a efektivního využití pracovní doby se tedy příliš mnoho nemění. Tato oblast zůstává stále opomíjená, ačkoli je velmi důležitá pro komplexní pohled na výkon zaměstnanců a vnímání firmy jejími zákazníky,“ doplňuje Tejnorová.
Zpráva převzata z ČTK.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
