"Zaměstnanecký paušál postrádá pro zaměstnavatele smysl, neboť neplní roli zaměstnaneckého benefitu - nemotivuje zaměstnance k pravidelnému stravování, nevytváří vztah mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem a neodlišuje zaměstnavatele na trhu práce," uvedl k průzkumu prezident Unie zaměstnavatelských svazů Pavel Dušek.
Takzvaný zaměstnanecký paušál, jehož zavedení navrhuje ministerstvo financí v rámci daňové reformy, předpokládá zrušení dosavadního systému daňového zvýhodnění stravenek a jeho nahrazení daňově uznatelným odpočtem, který zaměstnancům přinese měsíční daňovou úsporu nejvýše 250 korun. Tlaku na zvýšení mezd ze strany zaměstnanců se nejvíce obávají firmy, které provozují jídelny. Jejich zaměstnanci totiž rozdíl mezi stravenkami a paušálem pocítí podle průzkumu v největší míře.
Zpráva převzata z ČTK.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
