Největšímu americkému výrobci hraček Mattel Inc. klesl v prvním čtvrtletí čistý zisk o 33,1 procenta na 16,6 milionu USD (277,5 milionu Kč). Zhoršení výsledků způsobil růst nákladů, včetně výdajů na reklamu. Uvedla to společnost v dnešním prohlášení.
Výsledky jsou v souladu s odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters. Tržby stouply o osm procent na 951,9 milionu USD. V USA se tržby zvýšily o sedm procent a v zahraniční o deset procent.
Tržby z prodeje panenek Barbie stouply o 14 procent a dalších značek pro děvčata o 38 procent. Prodej autíček, včetně značek Hot Wheels a Matchbox, se zvýšil o čtyři procenta a tržby z prodeje her a skládaček o 13 procent. Tržby z prodeje hraček pro nejmenší Fischer-Price naopak klesly o dvě procenta, hlavně kvůli slevám hraček spojeným se seriálem Sezame, otevři se.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
