Vodafone musí za parohy T-Mobilu zaplatit pět milionů Kč

15.04.2011 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Operátor Vodafone má konkurenčnímu T-Mobilu zaplatit odškodné pět milionů korun za reklamní kampaň, v rámci které nasadil konkurenci parohy. Rozhodl o tom vrchní soud v Praze. Sobí parohy operátor umístil na billboardy a telefonní budky konkurenčních operátorů v prosinci 2006.

"Parohy se nám prodražily, ale udělali jsme je rádi," uvedl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický. Tzv. guerillovou kampaní chtěla firma upozornit na různé marketingové triky k nalákání nových zákazníků, které údajně konkurence používala. Motiv parohů se před tím objevil ve vánoční kampani Vodafonu s mottem: "Pryč s falešnými soby". Proti rozhodnutí soudu se operátor může odvolat.

Autor článku

Firemni aktualita