Index německého podnikatelského klimatu se snížil na 111,1 bodu z nepatrně revidovaných 111,3 bodu za únor. Analytici oslovení Reuters v průměru očekávali pokles ukazatele na 110,5 bodu z původně uváděných 111,2 bodu za předchozí měsíc.
Ekonom institutu Klaus Abberger uvedl, že japonské pohromy nebudou mít trvalý dopad na světovou ekonomiku, ovšem v případě, že Tokio nezasáhne radiace.
Abberger dále uvedl, že německé podniky si prozatím dovedou poradit s vyššími cenami ropy a že dluhová krize eurozóny pro ně nepředstavuje velký problém, neboť je spíše politickou otázkou.
Abberger dodal, že očekává zvýšení sazeb ECB, ani to by však pro německé firmy neměl být problém, neboť německá ekonomika zůstane robustní.
Index mnichovského institutu Ifo vychází z průzkumu zhruba 7000 německých firem a pokládá se za předzvěst ekonomických trendů v Německu i celé eurozóně.
Zpráva převzata z Reuters.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
