Důvodem návratu části výroby z Taiwanu je dle generálního ředitele skupiny především úspora nákladů. V produktu prvního světového producenta sjezdových lyží je 70 % nákladů tvořeno surovinami - pryskyřicí, plastem polyuretanem, které jsou nakupovány v Evropě a jejich přeprava z Evropy do Asie a zpět, výrobky prodražuje. Nákladné je i cestování managementu do Asie a zvýšila se také cena pracovní síly v Číně (30 % za minulý rok). Spotřebitelské trhy pro lyžařské vybavení jsou přitom především v Evropě (60 %), v Severní Americe (25 %) a Rusku.
Skupina Rossignol zastřešuje značky Rossignol, Dynastar, Lange, Risport a Look. Ročně vyrobí 850 000 párů lyží a vázání a 650 tisíc párů bot. Značně medializovaný návrat výroby Rossignol do Francie však znamená vytvoření pouhých 20 pracovních míst.
Zpráva převzata z CzechTrade.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
