Spotřebitelská důvěra v Německu vzrostla nejvýše od října 2007. Důvěra spotřebitelů v březnový vývoj se zvýšila na 6,0 bodu z revidovaných 5,8 bodu za únor. Průzkumová agentura GfK uvedla, že se domácnosti dívají s větším optimismem na své budoucí příjmy.
Vývoj spotřebitelské důvěry na březen byl lepší, než se očekávalo. V anketě agentury Reuters 28 ekonomů odhadovalo, že index bude na 5,8 bodu. Jeho kladná hodnota představuje očekávání růstu, hodnoty nižší než nula značí pokles v porovnání s dobou před rokem.
"Důvěra spotřebitelů v pozitivní vývoj na trhu práce a ve vyšší příjmy zůstala zdravá," uvedl ve zprávě Rolf Bürkl z průzkumu norimberské GfK. Ukazatel se opírá o průzkum mezi 2000 Němců, napsala agentura Reuters.