Tempo růstu tržeb internetových obchodů bylo loni vyšší než v roce 2009, kdy se jejich obrat zvýšil meziročně o pět miliard korun na 27 miliard korun.
Hlavním důvodem využití internetových obchodů je nejen obvykle nižší cena zboží, ale také pohodlí a úspora času. Internetové obchody navíc loni těžily ze snahy lidí nakoupit v době hospodářské krize zboží co nejvýhodněji. Spotřebitelé kvůli tomu více utráceli právě na internetu.
Zpráva převzata z ČTK.



Sen o levném cestování elektromobily se rozplývá. V Evropě je návrh, podle kterého se elektromobilům zdaní každý ujetý kilometr
Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
