Moravská křižovatka po svém definitivní dokončení umožní pohodlnou a rychlou dopravu do těchto směrů:
1. D1 na Brno a Prahu
2. D1 na Ostravu a Polsko
3. R55 na Zlín a Břeclav
4. R49 na Zlín a Slovensko
Dálnice D1 bude zatím u Hulína končit, ale bude umožňovat pokračování po R55 na Zlín. Stavba Kroměříž-východ – Říkovice, jejíž součástí křižovatka Hulín je, měla původně již letos pokračovat severně po obec Říkovice s výhledovým cílem napojení se na další provozovaný úsek D1 na Ostravu.
Nicméně tuto část rozestavěné dálnice postihly v loňském i letošním roce mimořádné silné srážky (dle oficiálního stanoviska ČHMÚ jde o mimořádně nadprůměrný jev s četností max. 2x za 100 let – nyní se vyskytl 2x za 2 roky). Tato skutečnost se projevila zvýšenou hladinou podzemní vody v celé oblasti stavby, kde na mnoha místech bylo nutno provádět mimořádná sanační opatření. To v kombinaci s odpůrci výstavby dálnice a nastalými problémy se stavebním povolením znemožnilo realizovat ve zkráceném čase stavbu v požadované kvalitě. Navíc by dostavba v roce 2010 znamenala vícenáklady na sanaci podloží.
Zpráva převzata z Řediteství silnic a dálnic.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
