Preference specializovaných prodejen při nákupu čerstvého masa v posledních letech rostou. V roce 2007 v řeznictvích a obchodech s masem a uzeninami nakupovalo čerstvé maso 26 procent domácností. Stejné procento domácností tehdy volilo při nákupu čerstvého masa hypermarkety.
Spotřebitelé podle odborníků při výběru prodejny masa kladou velký důraz na čerstvost těchto potravin, čímž lze vysvětlit rostoucí popularitu menších prodejen.
Specializované prodejny jsou oblíbené zejména u zákazníků z malých obcí a měst do 20.000 obyvatel. Naopak obyvatelé větších měst nakupují maso především hypermarketech. Například ve městech s více než 100.000 obyvateli hypermarkety preferuje 72 procent domácností.
Naopak uzeniny a masné výrobky lidé nakupují hlavně v hypermarketech, jejichž preference činí 32 procent. Specializované prodejny při nákupu těchto potravin upřednostňuje 28 procent domácností. V supermarketech uzeniny nakupuje 13 procent a v diskontních prodejnách 11 procent domácností.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
