Tento výsledek znatelně převyšuje tempo růstu celého trhu a Komerční pojišťovna jej dosahuje především díky oblíbeným produktům investičního životního pojištění Vital Invest a spořícího životního pojištění Vital Premium.
„V době doznívající nestability finančních trhů mají klienti zájem především o bezpečné investiční produkty s garantovaným výnosem. Schopnost přizpůsobit produkty těmto novým potřebám klientů přinesla Komerční pojišťovně zasloužený nárůst tržního podílu v segmentu životního pojištění,“ uvedl Stéphane Corbet, člen představenstva Komerční pojišťovny.
Podle statistik ČAP (České asociace pojišťoven) za 3 čtvrtletí roku 2010 obhájila Komerční pojišťovna pozici druhé nejvýznamnější pojišťovny na českém trhu v segmentu životního pojištění.
Klíčové produkty Komerční pojišťovny garantují klientům za rok 2010 zajímavé zhodnocení. U produktu Vital Invest (pro prostředky vložené do Fondu s garantovaným zhodnocením) tato garance činí 3,0 %, u produktu Vital Premium pak dokonce 3,1 %. Jen za prvních devět měsíců letošního roku zvolilo jeden z těchto dvou nejoblíbenějších produktů téměř 7 tisíc nových klientů.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
