Nejrychleji rostl prodej ve specializovaných prodejnách s textilem a obuví (o 19,8 %). Podle sdělení některých prodejců začali spotřebitelé letos o něco dříve nakupovat zimní oblečení včetně sportovního. Výrazně se zvýšil i prodej přes internet či prostřednictvím zásilkové služby (o 13,0 %), dále výrobků pro kulturu a rekreaci (o 7,7 %) a počítačových a komunikačních zařízení (o 6,2 %). Ve smíšených prodejnách s převahou potravin vzrostly tržby sice jen o 1,5 %. Kromě již zmiňovaného prodeje pohonných hmot klesly také tržby za prodej použitého zboží (o 7,1 %), potravin ve specializovaných prodejnách (o 5,1 %) a v nespecializovaných prodejnách s převahou nepotravinářského zboží (o 4,9 %).
Zpráva převzata z ČSÚ.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
