Základní myšlenkou nové podoby internetových stránek je uživatelská přívětivost. Obsah je nyní srozumitelnější, jednodušší a hlavně přizpůsobený cílovým skupinám v rámci jednotlivých segmentů.
„Primárním cílem úprav webových stránek Komerční banky bylo zvýšení přehlednosti, jasné a konzistentní strukturování široké škály informací a podpora grafické identity skupiny KB,“ uvedl David Šmahel, vedoucí marketingové komunikace KB. Specifickým požadavkem, který není mezi firemními weby v ČR zdaleka běžný, bylo přizpůsobení stránek hendikepovaným klientům KB.
Velké změny doznal i samotný obsah webu. Popis jednotlivých produktů a služeb KB byl přepracován tak, aby uživatelé našli co nejrychleji hledanou informaci, aby pro ně byla srozumitelná a aby co nejlépe popisovala řešení jejich potřeb.
Kreativní řešení nových stránek KB připravila agentura EURO RSCG, technickou realizaci zajistila internetová agentura FG Forrest.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
