„U všech klientů budeme ale důsledně uplatňovat bonus/malusový systém. Kromě bezeškodného průběhu pojištění oceníme navíc i věrnost klienta“, říká Milan Houžvic, ředitel Úseku pojištění motorových vozidel.
V praxi to bude znamenat, že pokud má klient u Kooperativy více pojistných smluv, pojistné na rok 2011 se mu v případě pojistné události zvýší méně, než klientovi pouze s jednou smlouvou.
Také další zvýhodnění souvisí se škodním průběhem a směřuje na nové klienty. „Pokud nám doloží, že v posledních třech letech jezdili bez zaviněných nehod, mají možnost získat další slevu z pojistného ve výši až 10 %“, doplňuje Milan Houžvic.
Povinné ručení Kooperativy již od roku 2005 kryje škody ze živelných událostí. Další unikátní služby získají klienti při sjednání produktu NA100PRO.
V případě nezaviněné nehody Kooperativa celou pojistnou událost vyřídí za ně, a po dobu opravy jejich vozu jim uhradí zapůjčení náhradního vozu. Navíc jim v případě krácení pojistného plnění ze strany pojišťovny viníka uhradí pojistné pnění do plné výše. Takovou službu žádná další česká pojišťovna klientům v povinném ručení nenabízí.
Kooperativa i nadále k povinnému ručení nabízí široký rozsah připojištění, od pojištění čelního skla (od 450 Kč za rok), přes úrazové pojištění pro všechna sedadla (od 324 Kč), až po pojištění právní ochrany (900 Kč). Klient si tak sám může namodelovat takovou pojistnou ochranu, která odpovídá jeho požadavkům nebo finančním možnostem.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
