Prostor pro růst stále existuje, protože 35 % francouzských domácností dosud není připojeno k Internetu (oproti 20 % ve Velké Británii). Kromě služeb, elektroniky a kultury stále více Francouzů nakupuje na síti také oblečení (a to zejména dámské spodní prádlo a plavky, pánská pyžama a svetry).
Trendu odpovídá také růst počtu stránek věnovaných e-commerce (+29 % v první polovině roku). Celkový počet aktivních serverů dosahuje 70 000. Nejoblíbenějším serverem je francouzský PriceMinister před americkým eBay.
Zpráva převzata z CzechTrade.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
