O zvýhodnění ekologických vozidel se podle ministra nyní diskutuje. Nákladní automobily, které splňují emisní normu Euro V, by zřejmě měly mít speciální tarifní pásmo. V současnosti přitom musí platit stejné částky za jízdu po dálnicích jako ostatní.
Výběr mýtného v současnosti v Česku citelně roste. Nákladní dopravci zaplatili za letošní tři čtvrtletí na mýtném 4,8 miliardy korun, což je o 16 procent více než ve stejném období loni. Září bylo díky otevření nové části pražského okruhu s 594 miliony Kč rekordním měsícem od spuštění mýtného systému v lednu 2007.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
