V České republice bylo prozkoumáno 11 webů, přičemž u třech z nich se objevily nějaké možné potíže, na Slovensku se tak stalo v pěti z deseti případů. Jména internetových serverů Evropská komise neuvedla.
Experti kontrolovali třeba to, jestli weby v nabídkách správně informují o cenách vstupenek, zda do nich započítávají daně. Zkoumali i to, jak jsou zákazníci informováni o podmínkách koupě a dodání lístků a jestli jsou dostupné informace o prodejci. Většina pochybení spočívala v tom, že servery nesprávně uváděly informace o ceně nebo uváděly nepřípustné obchodní podmínky.
Výsledky dalších šetření by komise chtěla mít do poloviny příštího roku. Výše a rozsah případných sankcí jsou v kompetenci členských zemí, které jsou do kontrol zapojeny.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
