Češi nejčastěji nakupují v supermarketech, které v průzkumu preferovalo 45 procent dotázaných. Následují hypermarkety s 27 procenty a malé obchody, ve kterých nakupuje 21 procent respondentů. Průměrný čas, který lidé měsíčně stráví v obchodě, se za poslední dva roky snížil o zhruba 45 minut na pět hodin a 20 minut.
Přes stále větší rozmach platebních karet platí lidé stále nejvíce hotovostí, a to v 87 procentech případů. Platební kartu používá 52 procent respondentů, 14 procent financuje nákupy prostřednictvím kreditní karty.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
