„Většina klientů, kteří si sjednávají pojištění přes internet, upřednostňuje elektronické, nikoli papírové dokumenty. Vyšší zájem o bezpapírovou komunikaci pak jeví muži,“ uvádí Tomáš Zavoral, tiskový mluvčí DIRECT Pojišťovny a dodává: „Klientům, kteří si zvolí tuto ekologičtější a rychlejší cestu, posíláme dokumenty ve formátu pdf. Tyto dokumenty jsou samozřejmě plně srovnatelné s papírovými a jsou opatřeny kvalifikovaným elektronickým podpisem od certifikační autority.“
Klientská zóna umístěná na internetových stránkách DIRECT Pojišťovny snahu o širší využívání elektronických dokumentů při komunikaci s pojišťovnou podporuje a přináší zákazníkům výrazné zjednodušení a velkou časovou úsporu např. při nahlášení škodní události. Stačí pouze zadat číslo smlouvy, vyplnit elektronický formulář a pracovník DIRECT Pojišťovny klienta obratem kontaktuje. Poškozený může přes klientskou zónu nahlásit škodní událost i v případě, kdy sám není zákazníkem DIRECT Pojišťovny, ale byla mu jejím klientem škoda způsobena.
Klientská zóna funguje také jako „osobní složka“ každého uživatele. Přístup automaticky získávají všichni klienti DIRECT Pojišťovny, kteří se mohou přihlásit pomocí klientského čísla a autorizačního kódu zaslaného smskou. V rámci klientské zóny mohou zákazníci například vytvořit a uložit návrh smlouvy, prohlížet své dokumenty, zaplatit pojistné, získat informace o pojištění nebo si zobrazit přehled partnerů či důležité formuláře ke stažení. Část služeb Klientské zóny je návštěvníkům webových stránek DIRECT Pojišťovny k dispozici i bez přihlášení.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
