"Nyní řešíme především zpoplatnění dalších silnic první třídy, aniž by to stát stálo další peníze," uvedl Hanzelka. Jako žhavé kandidáty na zavedení mýta jmenoval silnici I/38 mezi Jihlavou a Znojmem, kterou kamiony využívají při cestě z Prahy do Vídně, a silnici I/6 zvanou stará karlovarská.
"U silnic nižších tříd zatím nevíme, kolik by to stálo, kdo by to platil a kam by případné výnosy putovaly. Pokud by to bylo ztrátové, tak to smysl nemá," řekl mluvčí. Mýtné na silnicích nižších tříd podporovala před volbami většina stran, ovšem často s podmínkou, že systém bude pro stát finančně výhodný.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
