Systém Clubcard funguje tak, že zákazníci za své nákupy v prodejnách Tesco sbírají body, které se jim zapisují na účet klubové karty. Po třech měsících obdrží majitel karty se stavem svého konta a počtem bodů. Za každých deset korun, které zákazník v obchodech Tesco v Česku utratí, získá jeden bod. Pokud nasbírá více než 300 bodů, získá tři peněžní poukázky v hodnotě jednoprocentní slevy z celkové ceny nákupu a šest slevových kuponů na vybrané zboží. Při zisku méně než 300 bodů získá tři slevové kupóny na vybrané produkty.
Tesco na oplátku získá přehled například o tom, jaké výrobky zákazník nejčastěji nakupuje či jak reaguje na cenové nabídky, a může tomu přizpůsobit svoji obchodní strategii.
Povinnými údaji, které bude muset zákazník při vstupu do programu uvést, jsou jméno, příjmení, bydliště a datum narození. Mezi nepovinnými údaji jsou například informace o tom, zda zákazník je vegetarián, abstinent, diabetik či zda dodržuje bezlepkovou dietu.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
