V rekordně krátkém čase tak musel spatřit světlo světa nový logotyp a korporátní a produktový styl. Byly „přebrandovány“ všechny provozovny a firma již s novým designem vstupuje do povědomí zákazníků. Kompletní kreativní a produkční řešení navrhla a zrealizovala agentura HBA Communications, která i dále rozvíjí původní koncept v rámci produkčních a mediálních řešení. Více na www.hba.cz.
Zpráva převzata z Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
