Řada firem v čele s impériem luxusu Louis Vuitton ale tento postup napadala. Soud oznámil, že se majitelé značek můžou sami za sebe obrátit na Google, aby výsledky vyhledávání reklam změnil, pokud mají pocit, že se tím uživatelé matou.
Verdikt potvrdil, že placená hesla AdWords tvoří jádro reklamních aktivit Googlu, jejichž tržby dosahují kolem 23 miliard dolarů. Rivalové jako Yahoo! tak dostali možnost, jak prodávat reklamu, a majitelé značek způsob, jak své ochranné známky chránit.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
