Veletrhy STYL a KABO jsou i nadále určeny výhradně B2B návštěvníkům. Do této skupiny patří majitelé obchodů s módou , textilem či obuví, kteří hledají nové zboží na nadcházející sezónu, obchodní kontakty pro rozvoj svého podnikání. Nechybí zde ani nejrůznější profese spojené s provozem obchodů či firem pohybující se ve světě módy a obuvi jako jsou: obchodní manažeři, obchodní zástupci, dealeři, nákupčí, prodavači, aranžéři, švadleny, ševci, dodavatelé komponentů pro výrobu a maloobchod, návrháři, novináři, vysokoškolští učitelé se speciálním zaměřením na design, textilní a obuvnickou výrobu, propagaci . Tedy lidé, kteří přijedou na veletrhy STYL a KABO prioritním cílem mít obchodní jednání.
Registrovat se můžete na registrace.bvv.cz/cs/veletrhy.
Více o veletrzích na www.bvv.cz/styl.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
