"Ministerstvo se bude snažit o zlevnění výstavby například efektivnějším výkupem pozemků nebo lepší přípravou projektů, firmy zase budou hledat cestu, jak snížit své marže. S těmi cenami se dá jít dolů," tlumočil výsledky jednání Hanzelka. Firmy ale vidí situaci jinak. "Nikdo nic neslíbil, je to v pozici, že se nad tím musíme zamyslet. Podle mě nikdo není připraven nějakou slevu dávat," řekl jeden z účastníků jednání, který si nepřál být jmenován. Podle něj firmy pracují s marží tři až pět procent a nemají kam s cenami ustupovat. Stejně se vyjádřil v pondělí prezident Svazu podnikatelů ve stavebnictví Václav Matyáš.
Seznam staveb určených k zastavení ministerstvo zatím nezveřejnilo, ohrožené stavby ale jmenoval ve své nedávné prezentaci Bártův předchůdce Gustav Slamečka. Na Slamečkově seznamu je mimo jiné dostavba dálnice D47 k polským hranicím nebo D8 mezi Lovosicemi a Řehlovicemi.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
