Podle Matyáše jsou ceny samotných stavebních prácí v tuzemsku ve srovnání s celou Evropskou unií podprůměrné. Dálnice prý prodražují nestavební náklady jako je výkup pozemků, příprava projektů, zdlouhavá územní a stavební řízení nebo požadavky samosprávy na zbytečné mimoúrovňové křižovatky nebo sjezdy.
"Stát by se měl zamyslet nad úrovní investorské přípravy a prověřit supervizí stavbu od samého začátku, tedy už od začátku přípravy," řekl Matyáš. Výstavba dopravních staveb by podle něj měla být v době krize prioritou státu, neboť z každé investované koruny se vrátí do rozpočtu polovina. Při zastavení výstavby naopak propuštění zaměstnanci zatíží sociální systém.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
