Na začátku roku zaměstnávala firma 184 lidí, 108 z nich už odešlo během jara. "Nemáme už bohužel podepsaný žádný nový kontrakt. I když o investorovi stále jednáme, není zřejmé, kdy by se to mohlo uzavřít, a tak jsou ve výpovědi i zbylí lidé" řekla Daniela Čálková.
O vstup do Českých loděnic se zajímá nespecifikovaná firma z Nizozemska, která by podle Čálkové měla přinést know-how i lukrativnější zakázky. Právě to je jeden z největších problémů loděnic - noví zákazníci se sice občas objeví, ale požadují nereálné ceny.
České loděnice mají tři závody, jeden v Děčíně a dva v Ústí nad Labem, kde jeden pronajímají. Oba zbylé už jsou prakticky bez práce a čekají na svůj další osud. Jen při pohledu do děčínské loděnice jsou pořád k vidění tři téměř hotové lodě. Dvě menší říční a jedna velká loď třídy Combicoaster jsou stavěné pro různé nizozemské zákazníky.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
