Nejpočetnější zastoupení mají na tuzemském trhu malá nákupní centra s pronajímatelnou plochou od 5000 do 19.999 metrů čtverečních, kterých funguje zhruba 170.
Středně velkých obchodních parků s pronajímatelnou plochou 10.000 až 19.000 metrů čtverečních v Česku funguje 23. Středně velkých tradičních nákupních center, jejichž plocha činí 20.000 až 39.999 metrů čtverečních, je 30.
Velkých nákupních center, které disponují plochou 40.000 až 79.999 metrů čtverečních, bylo v Česku postaveno devět.
Na začátku letošního roku v tuzemských nákupních centrech fungovalo 2044 obchodů s oděvy a módou, 774 gastronomických provozoven a 637 obchodů s obuví a koženým zbožím. Početné zastoupení měly také prodejny s klenoty, hodinkami a dárky (524), spotřební elektronikou a počítači (480) či potravinami (442).
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
