Vedle nakupování roste rovněž obliba on-line televizí a internetových rádií. Televizi na internetu pravidelně vyhledává třetina uživatelů, před rokem to byla necelá pětina. Zatímco u televize křivka průběžně roste, u internetového rozhlasu kolísá. V únoru se nicméně rádia na síti těšila rekordní 31procentní oblibě.
Stále populárnější je také sdílení fotografií a videí, které na internet umísťuje 42 procent uživatelů. Nově se výzkumníci ptali na sledování videí například na serverech YouTube nebo Stream. Tuto aktivitu kladně hodnotí 44 procent lidí s přístupem na internet.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
