"O tom, zda konečný vývoj bude v ČR letos plusový nebo minusový, rozhodnou až aktivity zadavatelů v posledním čtvrtletí roku, protože první pololetí zatím zaostává za loňským vývojem," uvedl ředitel pražské pobočky agentury Petr Majerik.
Celosvětový nárůst reklamních investic by měl pokračovat i v příštích letech, a to o 4,5 procenta v roce 2011 a 5,3 procenta v roce 2012.
Zpráva převzata z ČTK.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
