"Vyšetřování prokázalo, že MOL získal finanční výhodu placením nižších těžebních poplatků než konkurenti. Tento typ zjevně diskriminační pomoci není v rámci pravidel EU povolen," řekl eurokomisař pro hospodářskou soutěž Joaquín Almunia.
Maďarsko začátkem roku 2008 těžební poplatky zvýšilo. V případě společnosti MOL však poplatky zůstaly beze změny na úrovních uvedených v dohodě s vládou z roku 2005, napsala agentura Reuters. Pokud Maďarsko nezajistí vrácení pomoci, může ho Evropská komise povolat před soud.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
