Vrchlabí je momentálně nejméně vytíženým závodem firmy, vyrábí se tam pouze modely Octavia. O budoucnosti tohoto závodu se diskutovalo zvláště poté, co mu nebyla přidělena výroba jiného koncernového auta - malého rodinného vozu Up!, který se bude vyrábět v Bratislavě. V závodě nyní pracuje asi 1000 lidí.
"Firma do Vrchlabí neposílá Roomster z toho důvodu, že by to bylo nějak extra ekonomicky výhodné, ale hlavně z důvodu solidarity a splnění slibu zachování závodu Vrchlabí. Je zřejmé, že jiné firmy by se chovaly jinak,“ řekl týdeníku Klaus Dierkes, člen představenstva Škoda Auto odpovědný za personalistiku.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
