Diskusní sekce "Tak trochu jiná komunikace" v rámci konference Hospitality&Tourism Summit představí praktické ukázky a tipy, jak vylepšit standardní prezentaci hotelů a restaurací na Internetu a propojit ji s dalšími komunikačními nástroji (Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, FourSquare).
Klasické marketingové nástroje (tisk, rozhlasová, televizní či webová reklama) jsou drahé, jednosměrné a často méně účinné. Všichni toužíme, aby naše služby byly efektivně doporučovány, nejlépe prostřednictvím – "word of mouth". Takové doporučení je účinné, ale v podobě skutečného osobního kontaktu se šiří velmi pomalu. Až nové technologie a komunikační nástroje nyní přinášejí šanci na změnu. Jedním vzkazem umožní oslovit stovky "přátel" na denní bázi. Jakou lepší situaci si může majitel restaurace představit, než když v jednu chvíli dostane 500 přátel na Twitteru sdělení, že jehněčí na jeho dnešním menu je opravdu skvělé?
Chce to "jen" trochu času a fandovství, ale tato minimální investice se provozovatelům jednoznačně vyplatí. Pokud máte přátele i na FourSquare, snadno zjistíte, kde se v danou chvíli nacházejí a můžete jim nabídnout pozvání ke společnému stolu. Nová služba FourSquare se v kombinaci s Twitterem rychle zabydluje i na našem trhu. Podnik může jejím uživatelům poskytnou slevu za to, že se "zapsali" právě u něj nebo s nimi komunikovat různé nabídky, například slevu při každé třetí návštěvě a podobně. A z FourSquare komentářů a hodnocení můžete získat představu, jestli hospoda, okolo které právě jdete, stojí za návštěvu či nikoliv.
Případové studie a praktická doporučení, jak pracovat i jak nepracovat se sociálními sítěmi v nabídce hotelů, restaurací či destinací budou s účastníky konference Hospitality&Tourism Summit dne 9. 6. v Olympik Hotelu v Praze sdílet skuteční odborníci, mj. Michal Srb (majitel restaurace The PUB a bývalý šéf agentury Lowe Group), Matouš Petráň (fanoušek Twitteru a F&B Manager COMMO Mediterranean Restaurantu), JanBinar (šéf McCann Ericsson), Stanislav Novotný (Marketing Manager společnosti Makro) nebo Kateřina Rotterová, majitelka agentury Destination Marketing. Více informací o konferenci: www.horeca21.cz nebo barbora.krasna@blueevents.eu.