Klienty jsou zejména malé a střední podniky, které s exportem začínají a ještě nemají dostatek zkušeností s obchodními operacemi, zajištěním informací o obchodních příležitostech, o možnostech státní podpory exportu apod. Hlavním cílem Zelené linky pro export je poskytovat informace a tak šetřit čas strávený přípravou exportu zboží a služeb. Jde o velmi účinnou a efektivní součást podpory exportu, současně Zelená linka pro export funguje jako spojující článek mezi Ministerstvem průmyslu a obchodu a českými firmami.
Zprávu Zelené linky pro export si můžete stáhnout na stránkách MPO.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
