Spotřeba benzinu Special 91, který je určen pro automobily bez katalyzátoru, od roku 2000 postupně klesala, až v roce 2009 spadla pod jedno procento. Přitom ještě v roce 2000 tvořil Special více než desetinu celkové spotřeby. Postupný pokles poptávky souvisí s obměnou a modernizací vozového parku.
Benzin Special 91, který Benzina uvedla na trh v roce 1959, už využívají jen starší typy aut, jako jsou například vozy Škoda 1000 MB, 100, 105 a 120, sovětský Žiguli, polský Fiat, rumunská Dacia a východoněmecké Wartburgy a Trabanty. Automobilů bez katalyzátoru je v ČR ještě zhruba asi milion.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
