Prezentace firem na zahraničních veletrzích pod hlavičkou vládní agentury je tradiční službou CzechTrade. O tom, že o ni exportéři stále stojí, svědčí mimo jiné skutečnost, že se loni těchto veletrhů zúčastnilo 464 firem. Akce vybírají zahraniční zástupci agentury, kteří dovedou odhadnout, který veletrh je nejvhodnější a nejatraktivnější z hlediska potenciálu českých firem.
Kromě možnosti osobní nebo katalogové účasti na odborném veletrhu za finančně výhodnějších podmínek spočívá nejvyšší přidaná hodnota zahraničních akcí CzechTrade především v poskytování individuálních služeb. Jedná se například o sjednání schůzek s obchodními partnery, asistenci ředitele zahraniční kanceláře při jednáních, propagaci a tlumočení během veletrhu atd.
Pro rok 2010 má CzechTrade v plánu uskutečnit cca padesát takových akcí. Jejich seznam najdete na: http://www.czechtrade.cz/kalendar-akci/vystavy-veletrhy-prezentace/.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
