Auta na naftu výrazně převládají v prémiovém segmentu. Například nové vozy Audi, BMW nebo Mercedes odjížděly letos z autosalonů ve více než dvou třetinách případů s naftovým motorem. Převládající podíl naftových vozů ale hlásí například i Subaru, které ještě před několika lety diesely vůbec nevyrábělo.
Více aut na naftu než na benzin prodává i domácí Škoda Auto, u které je letos podíl dieselů okolo 54 procent. U sesterského VW je poměr zhruba jedna ku jedné. Naopak výrazně ve prospěch benzinových motorů vycházejí prodeje u Fordu, Peugeotu, Renaultu, Hyundai nebo značky Kia.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
