Od začátku roku rozdala firma desítky výpovědí, další stovka zaměstnanců je dostala před koncem dubna. Důvodem je končící výroba pro automobily Audi a BMW.
"Lidé mají obavy, co bude dál. Vyrábíme ještě pro Roomster, což je projekt výhledově na tři roky, ale pokud se neobjeví nová zakázka, není vůbec jisté, zda se firma udrží," řekl šéf odborového svazu KOVO Josef Středula.
Firma se k počtu propouštěných nevyjádřila, mluvčí Agnieszka Przymusinska jen potvrdila, že dochází k výrazné redukci počtu zaměstnanců. "Souvisí to s vysokou mírou nestability zakázek v automobilovém průmyslu," sdělila. Propouštění se podle ní dotkne dělníků i managementu.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
