Ekonomický týdeník Euro byl koupen vydavatelstvím Mladá fronta

04.06.2012 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Portfolio Mladé fronty se rozšířilo o nejprodávanější a zároveň i o inzertně nejvýkonnější český týdeník zaměřený na byznys a ekonomiku.

Vydavatelství Mladá fronta zároveň převzalo zpravodajský server Euro.cz a další produkty společnosti Euronews, mezi které patří elektronická informační služba Euro24, Euro9 a EURO Setkání. Vedením divize EURO E15 byl pověřen ředitel divize a šéfredaktor E15 Tomáš Skřivánek.

Podle generálního ředitele vydavatelství Davida Hurty, chce Mladá fronta v oblasti ekonomického zpravodajství expandovat. „Oba tituly, deník Mladá fronta E15 i týdeník EURO, chceme vedle sebe dále rozvíjet,“ dodal.

Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v ČR. Do jeho portfolia patří například dětské Sluníčko, Mateřídouška, tituly Maminka, Lidé a Země, Moje zdraví, Moje psychologie, ForMen nebo Computer. Z odborných titulů jsou to třeba Sestra, Strategie či Developer.

Zpráva byla převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT