Firmy na MS v hokeji proinzerovaly až půl miliardy Kč

16.05.2011 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


České podniky v souvislosti s mistrovstvím světa v hokeji 2011 investovaly do reklamy a marketingu 350 až 450 milionů korun. Tato částka byla daleko vyšší, než kolik vynaložily na marketing a reklamu spojenou s loňským MS v hokeji či zimními olympijskými hrami. Do každé z těchto akcí vložily po 150 milionech Kč. S odvoláním na mediálního experta Štěpána Woldeho ze společnosti At Media o tom píše časopis Týden.

"Byla to jediná sportovní akce v letošním roce, konala se na sousedním Slovensku a Češi s fenomenálním Jágrem obhajovali zlato," uvedl pro Týden Štěpán Wolde. Kombinace těchto faktorů společně s oživením reklamního trhu podle něj motivovala firmy k masivním investicím do marketingových aktivit.

Letošní šampionát tak podle Woldeho výrazně překonal svého loňského předchůdce, a to až o 300 milionů korun. Loňské menší investice však zásadním způsobem ovlivnila skutečnost, že vedle hokeje se konalo i mistrovství světa ve fotbale a zimní olympijské hry ve Vancouveru.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Firemni aktualita