Office Depot oslovila malé a střední podnikatele prostřednictvím nového e-shopu

06.10.2010 | , Office Depot
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


6.10.2010 Společnost Office Depot spustila na adrese www.officedepot.cz nový e-shop pro živnostníky, malé a střední podnikatele. Podle zkušeností společnosti ze zahraničí a dostupných dat nakupuje tento segment více než 30 procent kancelářských potřeb přes internet. Jde o unikátní řešení, které odpovídá obchodním požadavkům vybraného segmentu zákazníků.

Podle výsledků z USA, západní Evropy nebo sousedního Polska, kde již podobná aplikace Office Depot běží, podíl online nákupů u živnostníků a malých firem konstantně roste. Tito zákazníci oceňují především rychlý, snadný a cenově výhodný nákup, přičemž nevyžadují nejrůznější nadstandardní služby jako velké společnosti. „Zájem o nákupy kancelářského zboží přes internet stoupá i v ČR. Důležité pro tento segment je, aby zákazníci měli snadný přístup k vybranému zboží a dokázali ho v on-line katalogu rychle najít. Klíčovým kritériem je také rychlost dodání zboží od dne objednání,“ komentuje možnosti nákupu v České republice marketingový manažer Office Depot Marcel Schmidt.

Doposud Office Depot nabízela unikátní řešení prodeje zejména pro větší společnosti prostřednictvím rozsáhlé sítě obchodních zástupců. Nyní i malí a střední podnikatelé získávají možnost, jak efektivně nakupovat kancelářské potřeby od jedničky na trhu. Z tohoto úhlu pohledu jde o přelomový krok pro společnost Office Depot. „Nabízet vhodný sortiment výrobků a na míru vytvořená řešení pro segment malého a středního podnikání je jednou z našich hlavních priorit. Ostrý provoz nového internetového obchodu na adrese www.officedepot.cz byl spuštěn 5. října 2010 a nakupovat na něm mohou všechny podnikatelské subjekty, primárně malé firmy a živnostníci. Chtěli bychom se zařadit mezi hlavní dodavatele kancelářských potřeb pro tento segment,“ říká Schmidt.

Jedním z cílů projektu je spustit na českém trhu nejlepší e-shop s kancelářskými potřebami. Tomu je přizpůsobena i architektura e-shopu, výběr produktů a navazující služby. „Výhodou e-shopu je přehledná struktura, nízké ceny a uživatelská přívětivost. Zároveň jsme se snažili minimalizovat administrativní zátěž pro zákazníka spojenou s nákupem na www.officedepot.cz. Malí zákazníci navíc nepřijdou o garanci Zítra nebo zdarma, která jim zaručuje dodání zboží do druhého dne ode dne objednání, nebo o ekologický program Stromy pro život, kde se zákazníci podílejí na zlepšování životního prostředí. V nabídce služeb jim rovněž ponecháme doplňkové služby jako je prodej a servis kancelářské techniky včetně technické podpory a služby v rámci firemního potisku (firemní tiskopisy, reklamní předměty, razítka),“ popisuje výhody nového e-shopu Schmidt.

Autor článku

Tiskovka

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT