Zahájení činnosti externího administrátora pro oblast podpory 1.1

10.06.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Dnem 7. 6. 2010 byla v rámci oblasti podpory 1.1 Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků zahájena fáze předávání agendy administrativního zajištění projektů v realizaci externímu administrátorovi.

Příjemci z jednotlivých výzev, jejichž projekty jsou předány externímu administrátorovi, budou o této skutečnosti informováni následujícím způsobem:

1) zpráva ze systému Monit7+ do systému Benefit7 – informace o předání složky projektu externímu administrátorovi;

2) tabulka kontaktních osob u jednotlivých výzev – v tabulce je uvedeno registrační číslo projektu, kontaktní osoba pro projekt (externí administrátor), kontaktní údaje, konzultační hodiny;

3) zpráva ze systému Monit7+ do systému Benefit7 – zpráva zaslána kontaktní osobou pro projekt (externí administrátor) s uvedením kontaktních údajů a konzultačních hodin.

Oblast podpory 1.1 Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků je zaměřena především na rozvoj podnikového vzdělávání, na podporu konkurenceschopnosti podnikatelských subjektů a organizací.

Informace převzata ze stránek ESF.

Autor článku

Firemni aktualita