Evropská Cestovní Pojišťovna (ECP) opětovně oceněna v anketě Pojišťovna roku

12.05.2010 | , Evropská Cestovní Pojišťovna
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Evropská Cestovní Pojišťovna (ECP) byla oceněna v jubilejním desátém ročníku ankety Pojišťovna roku, kterou každoročně vyhlašuje Asociace českých pojišťovacích makléřů.

12. 5. 2010 Praha Evropská Cestovní Pojišťovna získala následující ocenění:

 

a. Pojišťovna roku 2009 – specializovaný pojistitel – 1. místo v kategorii specializovaný pojistitel

 

b. Pojistný produkt roku – produkt BusinessTravel – 2. místo

 

V posledních ročnících soutěže zvítězila ECP v kategorii „specializovaný pojistitel“ a v roce 2007 se stala absolutním vítězem a držitelem titulu Pojišťovna roku 2006.

 

„Naše opětovné vítězství v anketě Pojišťovna roku 2009 nás velmi těší. Tato prestižní soutěž s desetiletou tradicí oceňuje pojišťovny, které se umějí zhostit svého poslání na vysoké úrovni. Proto zisk titulu od hodnotitelů v této oblasti nejpovolanějších, pojišťovacích makléřů, nás utvrzuje v tom, že ve svém oboru odvádíme výbornou práci a poskytujeme klientům kvalitní pojistné produkty a služby. Letošní ocenění je pro nás závazkem se neustále zlepšovat a ocenění opětovně ukazuje na tu skutečnost, že specializace na cestovní pojištění je tím správným krokem, který oceňují nejenom naši spokojení klienti, ale také profesionálové z oboru,“ komentuje výsledky ankety paní Hana Axmanová, ředitelka korporátního pojištění a členka představenstva Evropské Cestovní Pojišťovny.

 

Anketa Pojišťovna roku je pořádána Asociací českých pojišťovacích makléřů, hlasujícími jsou samotní makléři. Špičkoví pojišťovací experti hodnotí všechny pojišťovny působící na českém trhu podle celé řady přísných kritérií. Výsledný žebříček ankety tak odráží nejen skutečnou úroveň poskytovaných služeb, ale např. i parametry jednotlivých pojistných produktů. V letošním ročníku ankety hodnotilo přibližně šest set registrovaných pojišťovacích makléřů okolo čtyřiceti pojišťovacích společností, které působí na českém trhu. Cílem ankety je nabídnout odbornou alternativu k různým spotřebitelským soutěžím, přispět ke všeobecné kultivaci českého pojišťovnictví, posílit jeho image významného sektoru ekonomiky a dále zviditelnit jeho nejlepší hráče. Pro pojišťovny pak anketa přináší stimul k rozšiřování portfolia produktů a zlepšování nabízeného servisu nejen pro klienty, ale i pro makléře.

 

Autor článku

Tiskovka

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT