Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Další informace

Virtuální kancelář

Kromě tradičního pronájmu kancelářských prostor, kdy zajištění stavebních úprav, nakoupení nábytku i technologické infrastruktury, stejně jako zajištění provozních služeb, jako je úklid nebo recepční služby, si zajišťuje sám klient, se stále více uplatňuje nastupující trend outsourcingu kancelářských prostor na klíč. Kanceláře na klíč poskytují stejné služby jako tradiční kanceláře, avšak bez vstupních a provozních nákladů na vybavení, nákupu a provozu telefonních a datových systémů, smlouvy na dlouhodobý pronájem a administrativního personálu jako recepční či osobní asistentka. Kanceláře na klíč můžete nalézt v podobě jako:

  • pronájem plně vybavených a zařízených kanceláří. Ty jsou učeny především dynamickým organizacím, které potřebují pro své zaměstnance full-time kanceláře, ale nemohou se zavazovat k dlouhodobým nájmům a nechtějí interně provozovat procesy jako administrativní a recepční služby, facility management, IT oddělení.
  • pronájem virtuální kanceláře. Mnoho firem a podnikatelů podniká „on-line“ a je pro ně zbytečné platit dlouhodobý pronájem za klasickou kancelář. Ty jsou spojené se stejnými službami jako pronájem plně vybavené kanceláře, jsou však nepoměrně levnější, protože klient si nepronajímá vlastní prostor kanceláře na full time, ale spíše „kancelářské zázemí společnosti. Kancelářské zázemí znamená, že firma sídlí v atraktivním kancelářském centru, prestižní adresu uvádí na svých vizitkách i obchodních materiálech, příchozí pošta a faxy jsou přebírány a vyřizovány recepcí centra, telefonní operátorka se představuje jménem společnosti klienta a vyřizuje veškeré vzkazy, případně přesměrovává telefonní hovory, v centru jsou pro klienta vždy k dispozici vybavené zasedací prostory příp. zařízené kanceláře pro práci byť i na pár hodin měsíčně. Řečeno jednou větou; virtuální kancelář stírá rozdíly mezi velkou organizací a z domova řízenou firmou, obě na okolí působí stejně profesionálně se stejnou úrovní obslužnosti.

Zřízení Virtuální kanceláře tedy znamená nejlevnější a nejrychlejší cestu, jak:

1. Zvýšit image vaší firmy a získat zájem nových zákazníků

2. ušetřit čas a plně koncentrovat na hlavní předmět podnikání

3. vést bezstarostné obchodní cesty po celém světě bez obavy, že zmeškáte jediná telefonát či vám nebude doručena jediná poštovní poukázka

Zpracovala společnost Office Advisor - kancelářské prostory a virtuální kanceláře.

Požadavek skončil chybou, která byla zaznamenána