Výdaje na webovou reklamu vzrostly téměř o 20 %

07.02.2011 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Výdaje zadavatelů internetové reklamy v hrubých cenách loni v České republice meziročně stouply o 17,5 procenta na 4,24 miliardy korun. ČTK to sdělilo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Údaje jsou v ceníkových cenách, neberou tak v úvahu množstevní ani jiné slevy a barterové smlouvy.

V samotném prosinci zadavatelé objednali internetovou reklamu za 360 milionů Kč, což představuje meziměsíční pokles o 26 procent. V meziročním srovnání ale výdaje na reklamu rostly o čtyři procenta. U největších provozovatelů serverů, tedy Seznam.cz, Centrum Holdings a Mafra, skončilo 77 procent reklamních investic.

Zpráva převzata z ČTK.

Autor článku

Karel Pospíšilík