Na trhu je nová aplikace Monitora, která mění způsob monitoringu a analýzy médií

28.05.2015 | , Monitora Media
FIREMNI FINANCE


Společnost Monitora Media spustila novou aplikaci Monitora, která monitoruje tištěná, internetová a audiovizuální média. Navíc jako první umožňuje pokročilou analýzu efektivity PR aktivit díky měření „mediálniho zásahu“. Vývoj projektu trval dva roky a má mimo jiné vnést na trh moderní přístup k monitoringu internetových a tištěných medií, který v ČR díky dosud monopolnímu prostředí chyběl.

Nová aplikace Monitora už teď nabízí nejúplnější monitoring internetových médií v Čechách a na Slovensku. „V oblasti tištěných médií spolupracujeme se všemi klíčovými vydavateli, jako jsou Mafra, Mladá Fronta, Economia, Empresa Media, Czech News Center a další. Náš archiv sahá u vybraných titulů až do roku 2008,“ uvedl Tomáš Berger ze společnosti Monitora Media.

Aplikace si klade za cíl změnit způsob, jakým firmy a PR agentury přistupují k monitoringu médií. Jednou z předních vlastností systému je schopnost zachytit nový článek do pěti minut od jeho publikace a upozornit na to uživatele. Aplikace navíc dokáže internetová, tištěná a audiovizuální média nejen monitorovat, ale nově i měřit a efektivně analyzovat. Systém změří mediální zásah značky či konkrétního tématu, který porovná s konkurencí a výstup je pak uživateli předán v přehledné infografice.

Zájem o produkt určený k monitoringu druhé generace dokládají i objednávky za 2 miliony korun ještě před oficiálním spuštěním. Podle Bergera byl trh monitoringu medií v České republice a na Slovensku v posledních 20 letech stojatou vodou. „Rozhodli jsme se vytvořit produkt, který umožní nejen média plnohodnotně monitorovat, ale i měřit a analyzovat. V sociálních sítích je díky firmám jako SocialBakers měření a analýza standard. Monitora jej nyní přináší do tištěných a internetových medií.“ uvedl Berger.

Podrobnosti k aplikaci Monitora jsou k dispozici na webu monitora.cz.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE