Slevotéka přichází s etickým kodexem portálů kolektivního nakupování

22.12.2010 | , Slevotéka
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


20.12. 2010 Některé portály vidí v kolektivním nakupování jen šanci, jak jednoduše vydělat peníze na úkor všech ostatních. Proto Slevotéka přichází s etickým kodexem.

Předvánoční období, kdy zákazníci nejvíc slyší na různé slevy a akce, přimělo spoustu podnikatelů vyzkoušet si, jak funguje kolektivní nakupování. Začaly tak vznikat nekvalitní portály a objevovat se první nešvary (podivné získávání fanoušků na Facebooku, agresivní obchodní politika, umělé navyšování cen, apod.).

„Hlavním nástrojem kolektivního nakupování je sleva, princip kolektivního nakupování tak nejvíce prospívá předraženým službám, které často bývají i po výrazné slevě dražší než služby jiných poskytovatelů,“ vysvětluje další z nešvarů kolektivního nakupování Lukáš Przybylski, zakladatel společnosti Slevoteka.cz s.r.o. provozující portál www.slevoteka.cz.

K čemu se Slevotéka ve svém kodexu zavazuje?

a) Nebudeme vytvářet na podnikatele nátlak například výhrůžkou, že pokud nebude spolupracovat s námi, budeme spolupracovat s jeho konkurencí.
b) Nebudeme se snažit prodávat cokoli poukazem na výraznou slevu. Pro nás je důležitější kvalita než cena.
c) Budeme kritizovat srovnání nabídek dle slevy a ne dle kvality. Produkt s nižší slevou může být levnější a kvalitnější než produkt s vyšší slevou, který je předražený, ale má výraznější slevu.
d) Nebudeme uměle navyšovat cenu a tím dosahovat vyšších slev.
e) Nebudeme odmítat podnikatele, kteří mají nižší ceny, a nemohou tak nabídnout výraznější slevu.
f) Nebudeme získávat zákazníky a fanoušky na Facebooku podvodnými praktikami.
g) Budeme pravidelně přispívat na charitu.
h) Nebudeme podporovat nabídky podporující kouření, násilí, rasistické a jiné nepřípustné chování.
i) Nebudeme používat nevyžádaná obchodní sdělení.
j) Nebudeme podrážet marže u poskytovatelů, kteří už byly na konkurenčních portálech.
k) Nebudeme propagovat služby těch, kteří nemohou dostát svým závazkům (například z důvodu kapacity)
l) Nebudeme používat zavádějící ilustrační fotky.

O kolektivním nakupování

Kolektivní (hromadné) nakupování není vlastně nic nového ani složitého. Jedná se o výraznou hromadnou slevu ve výši 30 až 90 % na Vámi zakoupenou službu, kterou jsme s poskytovatelem služeb vyjednali.

Novinkou je, že nenakupujete přímo od obchodníka, ale na našich internetových stránkách spolu s dalšími zájemci. Službu pak čerpáte samozřejmě individuálně. Každý den je v dané kategorii služeb propagována pouze jedna nejvýhodnější nabídka.

Pokud se sejde dostatečný počet kupujících a dosáhne se stanoveného minimálního limitu nákupů pro aktivaci slevy, prodej s hromadnou slevou se uskuteční

Autor článku

Tiskovka  

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT