Inzerát v PPC musí splňovat řadu podmínek

09.09.2010 | , Firemnifinance.cz
FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT


Inzerát v Skliku tvoří titulek (max. 25 znaků), dva řádky textu (max. 35 znaků), zobrazované URL a cílové URL (max. 1024 znaků). Zobrazované url je to, které vidí uživatel (například Firemnifinance.cz). Cílové url je to reálné (tedy http://firmy.finance.cz/).

Každá část inzerátu ale musí splnit řadu podmínek.


Text inzerátu

  • Text inzerátu musí být psán česky, slovensky nebo anglicky.
  • Text inzerátu musí být psán v souladu s platnými pravidly pravopisu.
  • Text nesmí být psán bez háčků a čárek.
  • V textu inzerátu smí být pouze jeden vykřičník (nikoli v titulku).
  • Zkratky používejte ve správném tvaru (http://napoveda.sklik.cz/cz/inzeraty/pravidla-zkratky/).
  • Velká písmena jsou v textu inzerátu povolena pouze na začátku vět nebo na začátku vlastních jmen.
  • V textu inzerátu nesmí být použity superlativy (slova začínající na nej-, například nejlevnější, nejlepší, největší) nebo jiná podobná označení, například "číslo jedna", "bezkonkurenční" apod.
  • Tvrzení o jedinečnosti, uvedené v inzerátu, musejí být řádně doloženy. (Příklady tvrzení o jedinečnosti: "housky nakoupíte pouze u nás", "máme jedinečný katalog", "jsme výhradní dovozce").
  • V textu inzerátu nesmějí být použity obecné fráze, které se mohou vztahovat k jakémukoli produktu. Nepoužívejte například fráze "klikněte zde", "navštivte adresu" apod.

Zdroj: Sklik.cz


Titulek

V titulku inzerátu se nesmí vyskytovat vykřičník. Pro titulek platí stejná pravidla jako pro text inzerátu.


Zobrazované url

  • nesmí obsahovat velká písmena, kromě písmen na začátku jednotlivých slov domény (Firemnifinance/Dane-a-ucetnictvi možné je, ale Firemnifinance/DANE-a-ucetnictvi už možné není).
  • musí odpovídat doméně cílového URL.
  • musí obsahovat doménu nejvyšší úrovně (obvykle .cz, .com apod.).
  • nesmí obsahovat háčky, čárky a mezery.
  • nesmí obsahovat velká písmena, ale pouze první písmeno na začátku každého slova domény je povoleno (např. www.Kancelarsky-Nabytek.cz).

Pokud máte více inzerátů, můžete nastavit jejich „rotování“ – buď optimalizovaně (inzeráty se zobrazují v podobném poměru, jako je poměr jejich míry prokliku) nebo rovnoměrně (všechny inzeráty se zobrazují stejným dílem).


Časté chyby

Nejčastější chyby se týkají

  • tečky na konci věty (text inzerátu nesmí být ukončen smajlíkem a podobnými znaky), ale tečkou nebo vykřičníkem,
  • mezery před a za pomlčkou s výjimkou spojení slov jako například on-line,
  • dvojtečky (za dvojtečku se vkládá mezera stejně jako u tečky, čárky, středníku, otazníku a vykřičníku),
  • začátku řádků, který nesmí být pomlčkou nebo netypickým znakem jako například * nebo druhou částí závorky ")",
  • závorek (mezera se nedělá na vnitřní straně, ale na vnější),
  • superlativů (v textu inzerátu nesmí být použity superlativy nebo jiná označení jedinečnosti jako například "číslo jedna", "bezkonkurenční"),
  • nadměrného opakování slov,
  • v textu inzerátu je zakázáno používat dvě a více teček nebo jiných interpunkčních znamének za sebou.


Uvádění cen v inzerátu

Pokud do textu inzerátu uvedete cenu produktu, cenovou garanci, slevu nebo akci, tak tyto informace musí být uvedeny přímo na stránce, na kterou inzerát cílí (tj. na stránce na kterou vede cílové URL) a musí být pravdivé.

Všechny díly najdete v sekci Seriály.

Autor článku

Karel Pospíšilík

Články ze sekce: FIREMNI FINANCE - NEPOUŽÍVAT